måndag 27 juli 2009

Min mobil - fortsättningen

Jag var in med min mobil till affären idag. Min nynya mobil. Jag köpte ju en ny 2/6, en månad senare dog den. 8/7 fick jag en ny. Idag var jag alltså in med den också. Den stänger av sig helt omotiverat. Den gamla telefonen sa i alla fall till just innan den skulle stänga av sig och den gick igång sen några sekunder/halvminut senare. Den här säger varken till eller slår igång sig. Suck. Föräljaren gjorde lite lullull med den och sa att om det inte blir bättre så får jag komma in och byta - igen. Tur att dom är trevliga på affären :) Men störd blir jag.

1 kommentar:

Fia sa...

gå med i FB då behöver du ingen mobil!!!!! .... .... ;)Det kanske är FB fanatiker som upptäckt din lilla mottståndsrörelse som har planterat ett virus i din mobil ! Det KAN faktiskt vara så! En annan teori är ju att du bara har otur, men det tycker jag känns som lite väl långsökt, eller hur!