söndag 9 augusti 2009

Den stora dagen

För några år sedan var jag värd på ett bröllop. Mina bästa vänner gifte sig så vi värdar försökte göra deras dag till den mest minnesvärda i deras liv. Ok, det skulle det nog ha blivit även utan våran medverkan men jag vill som ändå ta åt mig liiiite av äran. Det gick faktiskt ganska bra. Utan större missöden så hade vi en rolig kväll. Det var nog 2004-års varmaste dag bara.

Förra året var det dags igen för mig att plocka fram värdandet. Att vara värd är en stor ära, jag känner mig så utvald. Men samtidigt så kräver det en hel del. Och vad otroligt läskigt ifall jag inte skulle kunna leverera. Att jag inte skulle vara nog rolig. Inte nog högtidlig. Inte nog helt enkelt.

Som det är nu är jag väldigt långt ifrån att själv gifta mig. Det fattas rätt så många beståndsdelar. Men när jag gör det så skulle jag vilja ha det så här roligt :)

1 kommentar:

Gudmodern sa...

visst är det ett härligt klipp? jag har sett det förut, men såg det igen, för man blir så glad av att se dem.