tisdag 5 maj 2009

Mellan 14 - 16

Underskatta aldrig the power of middagsvila. Det måste ju finnas en orsak till att så många i så många år har lagt sig för att vila lite. Jag la mig för att vila lite. Bara lite. Jag har inte kommit mig i säng de här två sista nätterna. Jag lyckades vänta på dygnet under helgen. Det är inte så bra med tanke på att jobbet inte vänder på schemat under helgerna. Så jag skulle bara vila lite. Jag öppnade balkongdörren för att släppa in ljud och ljus. När jag efter två timmar tvingade mig upp, enbart för att kunna gå och lägga mig ikväll igen, så kändes det så bra. Jag har nog inte sovit hela tiden för jag har hört grannens barn och fåglar och bilar men jag har vilat. Och det var verkligen så skönt! Jag känner mig uppiggad och redo. Fram för allt för lite mat!

1 kommentar:

Bara för idag sa...

jaaaa! jaaaa! femtiotreee!! Varför porrsurfa som en luftfartsverkare när man speedtypa?