onsdag 27 maj 2009

Osövdhet

De sista nätterna har jag inte sovit så bra. Kanske beror det på att jag mentalt har tagit lov redan, att jag inte inser att jag måste lägga mig för att stiga upp i tid morgonen därpå. Jag vet inte hur det är med andra men jag fungerar inte när jag inte är sövd. Jag glömmer saker och blir ännu mer förvirrad än vanligt.

Igår glömde jag vars jag hade parkerat bilen. Det är ju inte ett bra tecken! Till mitt försvar så tänkte jag -hm, om jag börjar parkera på den här parkeringen får jag närmare till mitt nya klassrum. Nästa år. Men om jag börjar träna mig redan nu kanske jag kommer ihåg det nästa år. Tänkte jag. Så jag parkerade på det nya stället redan igår. Och glömde bort vars jag stod. Suck.. jag skyller på osövdhet.

I natt har jag sovit fyra timmar. Det är verkligen i minsta laget för mig. Hittills har jag koncentration som en guldfisk. Och dagen har bara börjat...

1 kommentar:

Bara för idag sa...

Lever du? Virkar du? Vill du vara med mig?