lördag 3 oktober 2009

Att testas i verkligheten

I fredags hade jag mina nya stövlar på jobbet. Det var lite av ett test, ett genrep kan man kalla det för. Jag ville kolla hur mina fötter skulle reagera på flera timmar i samma skor. Jag har kanske jordens känsligaste fötter btw. Det gick bra. Jag hade inte ont någonstans utan kunde konstatera att skorna var riktiga höjdare även i bruk så att säga. Det var ju som sagt ett genrep inför kvällen. Ikväll ska stövlarna få ta mig ut på lokal. Jag vet inte när jag var ute i svängen sist. Kanske var det efter 30års festen i mitten av sommaren. Fia har en teori om att det blir billigare att ha sånna här stövlar - när alla vill bjuda mig på saker hela tiden. Det kanske är så att jag tjänar pengar på att köpa dyra skor? Ska kolla läget ikväll och återkommer med resultat.

Inga kommentarer: