torsdag 1 oktober 2009

Lust och rabatt

I min stad har vi en erotikaffär. Eller rättare sagt är det nog mer en lust-affär. Den är inte på något sätt sliskig eller frånstötande. Den har allt från godis till...ja, ni vet. Affären ligger på en tvärgata från gågatan och det finns inga andra affärer i närheten. Jag vet flera som tycker det är pinsamt att finnas i närheten ens. Andra skulle för sitt liv aldrig ens gå på vägen utanför. Varför? Är det för att det blir synligt? Är det för att vi bor i en väldigt liten stad där man är rädd för svaller?

Själv har jag 15% rabatt i butiken och sist tillbringade jag minst 45 minuter där inne... (att jag drack kaffe med ägarinnan - som går samma kurs som mig - kanske inte är så rolig sanning. Kanske skulle jag ha utelämnat verkligheten så skvallret och fantasierna kunde komma igång).

Jag uppmanar dock alla att själv ta reda på vad som finns där inne. Kanske blir du förvånad...

Inga kommentarer: