söndag 18 januari 2009

Besvikelsehantering...

Jag har nyss kommit hem från gymmet...

För dig som inte vet så gjorde jag en Tjej Klassiker ifjol. Jag åkte TjejVasan, cyklade TjejVättern, simmade Vansbro Tjejsim och sprang (nåja, tog mig runt) Lidingö Tjejlopp (jo, det var så att jag var jätteförkyld!! Feber och halsvärk! Det var illa! Jag lovar! Fråga min syster!). Idag har jag försökt springa 30 min på löpbandet...

Det är nu besvikelsen kommer in i bilden. Jag var urusel! Någonstans tror och hoppas jag att jag är lika vältränad som jag var för 6 månader sedan. Det är jag inte. Jag vill träna, jag vill orka...men jag vill också ha allt på en gång. Gärna utan ansträngning...nej, jag vet. Det går inte ihop.

För att stå emot kubbarna jag har i frysen ska jag rulla in mig hårt i filten, lägga mig i fosterställning och slötitta på tv. Suck...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tjejklassikern, det är så coolt att du gjirt det, jag är så avis, hurtbulle :)

Anonym sa...

Åh jag känner så igen mig! Jag vill också ha allt på samma gång, på direkten. Helst utan att behöva lägga manken till, precis som du säger. Men en sak är säker, usel är du absolut inte! :D Var stolt över varje kilometer du springer, vare sig det är en gång i veckan eller en gång om året! (Ta det från en tjej som faktiskt endast springer ungefär en gång om året) ;) Oj, lång kommentar det här. Hursomhelst, you're awesome! :D