torsdag 15 januari 2009

Glada julen slut

Jag är lite seg av mig ibland. Speciellt när det gäller att städa bort saker. Ja, eller att städa helt enkelt. Idag har jag städat bort julen. Alla mina 5 tomtar fick flytta tillbaka in i sin kartong och det andra fick sin plats i skåp och lådor. Fördelen med att ha 5 tomtar är att det faktiskt inte är så svårt att städa bort. Det ska bara göras... och det är ju inte helt lätt.

När jag lika håller på är det väl bäst att städa resten också. Sys och T kommer på besök i morgon och då skulle det vara trevligt att ha en städad lägenhet.

I övrigt så har jag tusen saker att göra. Vi firar stort kalas i morgon och på lördag åker jag på Spa. Tur att jag stressar nu, innan spaupplevelsen...så jag känner skillnad när jag ligger i bubbelpoolen alldeles avslappnad.

Nu - innebandy!

Inga kommentarer: