onsdag 17 juni 2009

Att-Göra

I morgon ska jag åka på semester. På 10 dagar ska jag ta mig från nordöstkust till sydöstkust till västkust till det nordligaste inland i vårat avlånga land.

Hur ska jag packa? Ska jag försöka anpassa hela packningen efter de tre olika resmålen? Eller ska jag packa så lite som möjligt och köpa nytt på stället? Det ena lät tråkigt och förutsägbart och det andra låter väldigt dyrt. Sååå... även här får den gyllene medelvägen råda. Jag har gjort en packlista men på den står det bara virkgrejer och laddare...

Jag har också en Att-Göra-Lista. Jag ska nämligen låna ut min lägenhet en av helgerna jag är borta. Då vill jag ju att det ska vara trevligt här. Se trevligt ut. Inte lukta illa ur kylen och så vidare. Bäst att sätta igång... min middagslur på 3 timmar har satt mig ungefär 3 timmar efter schema ;)

Inga kommentarer: