onsdag 24 juni 2009

En dag i Kungälv

Kungälv är ett litet samhälle några mil norr om Göteborg. En väldigt charmig liten stad. Idag har vi strosat på i denna lilla mysiga stad. Ia bor just på gränsen till den gamla stadsdelen och att ta en promenad där är jättemysigt. Inget av husen lutar åt samma håll men alla lutar. I ett av husen finns det ett sushihak med världens godaste sushi. Helt klart 5 pinnar av 5 möjliga. Så idag bestod lunchen av sushi -igen :) Och åter igen fick jag möjlighet att läska mina vänner som inte var med mig.

Idag är det varmt. Väldigt varmt. Jag sitter inne i lägenheten för det är för varmt i skuggan på balkongen. Jag har sommarmålat mina tånaglar. Jag känner mig rätt nöjd med livet!

Ikväll ska vi se den nyinköpta Little Britain: Live! Underbar underhållning!!!

1 kommentar:

Anna Ekman sa...

Jamen den sushilunchen blev jag så sugen på. Den såg ljuvlig ut!