onsdag 3 juni 2009

Skarven

Nej, Ylva :) Bara för att jag inte är hemma så gör jag kanske inte så mycket spännande för det. Det skulle kunna vara så att jag bara tillbringar min hemma-tid någon annanstans. Det skulle kunna vara så att jag är i skarven av att bo hemma eller på stugan. Det skulle kunna vara så att hela mitt liv är en enda skarv just nu.

Jobb vs Semester

Och ärligt talat... på det här stället (mitt jobb alltså) är det inte så effektivt arbete just nu. Idag fick jag skicka hem folk (läs ungar) för att dom tyckte det var en bra idé att kasta mat på varandra. Och kasta vatten. På varandra. Nej, inte sånt vatten! Nog för att jag inte håller det helt omöjligt att tanken om det har slagit ungarna...

2 kommentarer:

J sa...

SKARVEN !!

Bea sa...

J - Jajjemän!! Samma som alltid :)