onsdag 22 april 2009

36 timmar i livet

Jag är så trött. Klockan är nästan inte ens kväll men jag håller på att somna där jag sitter. Det är väl i och för sig bra. Det betyder att jag snart kommer att gå i säng. I säng i tid. Det är jag inte bortskämd med :)

Jag skulle vilja berätta om min dag igår. Den började med att jag hade den värsta bada hair dagen som finns. Vad jag än gjorde så fick jag inte till det. Det slutade med att jag tog fram saxen och klippte lugg. Det fick ta bort blickarna från resten av håret. Tror att det funkade för alla kommenterade hur söt jag blev. För söt är väl fortfarande en komplimang?

Resten av dagen tillbringade jag hemma hos min andra familj. Frun i huset ligger hemma med brutet ben och karl skulle åka iväg på egna äventyr. Jag och Lillan roade oss bäst vi kunde. Väldigt mycket verklighet! Jag sov till och med över där så jag kunde fortsätta verkligheten. Jag var dock tvungen att gå loss på luggen lite till. Jag tog bort lite mer :)

Idag har det varit fullt med vår. Jag och U har suttit ute på baracktrappen och rättat skrivningar. Det hettar till och med lite på kinderna nu. Ännu en sån där stund som är helt underbar att få lön för.

Förutom det så har det blivit fem små virkade djur. Jag kommer nog aldrig att visa mina alster. Jag tycker inte att de är så speciella...det finns så många andra som virkar så mycket finare än mig. Så tittat på deras bloggar istället! :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men min favvis då, ska du inte visa den? Den som jag trodde var något annat, mer snuskigt, än vad det verkligen var. Detta kan dock, rent medicinskt, kopplas till någon typ av abstinens :)

Jag tror jag utnyttjar mit anonymkort till denna kommentar? Visst finns dom anonymkort alltså.

Anonym sa...

Självklkart!
Men för att få ett nytt anonymiytetskort så måste du lämna en signerad kommentar. Och bjuda på vin på lördag ;)

//Bea