tisdag 14 april 2009

KK K

Min kropp motarbetar mig. Smärtan jag har i benen efter helgens slalomäventyr är inte sann! Vaderna är stenhårda och låren lyder mig inte. Igår försökte jag gå ut på promenad men jag fick kramp i ryggen. Jo, sen så fick jag ju skavsår också. Men det får jag ju jämt! Jag har till och med träningsvärk i bröstkorgen. När jag inte lider och förbannar min smärta så kan jag inte låta bli att tycka det är ganska skönt att ha ont. Det betyder ju att jag har gjort något. Något kul.

Igår kom min KK K hit på besök. KK K står för KlassikerKompis K. Jag och K var två av fyra brudar som konkade land och rike runt i fjol för att utmana oss själva. Det är som kul att kunna skryta tillsammans med någon. Så vi är ju så himla bra! Nu med K på besök hinner man dricka en del vin, lösa ett och annat problem och äta en massa god mat. I morse börjde vi också vårens träning.

Nu när K är ute på egna äventyr får jag en liten tid till min virkning.

Inga kommentarer: