måndag 7 december 2009

Helgens aktiviteter

Äntligen kom dagen när jag kunde få äta sushi. I fredags övertalade (gick ganska lätt) jag familjen on the valleyroad att äta sushi med mig. Och som jag åt. Jag fick faktiskt ont i magen så det tog jag på ett tecken på att jag faktiskt hade ätit för mycket. Fick lite ångest över det... gick dock över fort. Min matångest har i stort sett gått över. Jag tycker om att äta mat igen. Bara jag inte tänker på att jag "syndar" eller andra negativa tankar i samband med att jag äter. Det går bättre och bättre...att tänka bort ångesten...inte att låta bli att synda :) Premiären På Spåret sågs också i glada vänners lag. Fick sms från Gbg med alla rätta svaren eftersom vissa sågs i publiken...

I lördags tog jag en yxa och traskade til skogs. Hem kom jag med en gran och hunden med en kvist. Så nu lyser det både en gran och en stjärna på min stuga. Kvisten ligger någonstans på gården, den var inte så kul när hon väl hade burit hem den. På kvällen fortsatte jultemat med glöggkväll hos nya vänner. Det är kul att vidga sina vyer och bli bjuden på gott under tiden.

Söndag bestod av färdigställande av julklappar och skidskytte. Det bästa är ju att i min värld kan man göra julklappar och titta på skidskytte samtidigt. Den egna träningen går väl också bra. Det är inte som skidskytte men det funkar ändå. Idag fungerar dock mina armar dåligt. Mest för att jag tränade dom igår. Så idag vill dom inte riktigt göra som jag vill.

Inga kommentarer: