fredag 27 november 2009

Effektivitet? check!!

Idag har jag skrivit 26 utlåtanden. Det var inte många som var likadana. Jag använde inte copy/paste så många gånger. Bara några få gånger. Inte alls märkbart ens. Nästa vecka börjar jag med utvecklingssamtal så jag var tvungen ha det klart idag. Tur att jag är så effektiv.

Idag blev det äntligen läge att hälsa på den amerikanska familjen. Så nu har jag pratat engelska i 3 timmar. Förstå vad tungan känns konstig de första 30 minuterna. Den for inte alls så som jag ville. Jag var tvungen att använda händerna ännu mer än vanligt. Men eftersom jag är så händig så gick ju det också bra.

Jag har gjort klart en födelsedagspresent till Kiruna. En massa trådar att stoppa och nålar att stoppa fast. Men fint blev det. Jag passade även på att plocka undan i köket så jag kunde ta ett fint kort på kreationen. Effektiv du vet.

Nu sitter jag och njuter framför High School Musical 3. Jag mår som bra av att se må-bra-filmer med sång och dans. Det är inte så effektivt kanske.. men jag ser film och skriver blogg samtidigt. Snart ska jag nog dammsuga. Kanske.

30 minuter senare nu har jag också mailat hem alla omdömen till föräldrarna.

Inga kommentarer: