söndag 8 november 2009

En jättenykter kul kväll

Vaknade i morse med huvudvärk. Kände mig sur och allmänt irriterad. Försökte komma ihåg de förvirrade drömmarna jag hade drömt innan jag vaknat. Jag hade vaknat flera gånger sen klockan 7 i morse. Hela min kropp protesterade över att behöva finnas till denna morgon. Jag kände mig totalt bakis. I vanliga fall brukar jag inte vara bakis, jag har nog faktiskt bara upplevt det två gånger i hela mitt liv. Och det var riktigt illa... Jo, jag var faktiskt på lokal igår. Jo, jag kom nog i säng lite för sent. Men nej, jag drack inte en enda droppe alkohol. Så all denna känsla av att vara bakis utan att ha anledning till det känns lite taskig. Jag har ju klarat mig undan så gott som varje gång jag druckit så varför straffas jag nu? Nykter!! Jättenykter!!! Men det som gör värken värd var att jag hade jättekul! Jag träffade en hel del människor som jag inte sett på länge. Eller som sett mig ;) Till och med så hann jag träffa K från Ume. Det är nästan 7 månader sen vi sågs sist. Snudd på skandal.

Och så fick jag visa upp min mest fantastiska sida av mig själv. Jag var trevlig, glad, snygg och uppmärksam på folk jag pratade med. Jag är ju helt enkelt bäst...hoppas bara Han fattar det ;)

Inga kommentarer: