söndag 1 november 2009

Kust till kust i höstmörkret

Ta nu det här på rätt sätt....men ÄNTLIGEN! Jag är hemma nu. Jag har varit på vift i en hel vecka och fast det bara har varit roligt så är det ändå härligt att komma hem. För rutiner är ju ändå nå visst.

Jag började i Stockholm med hela kollegiet måndag till tisdag. Vi jobbade..typ.. vidare har jag hunnit med att umgås med mina favvotjejer, köra bil genom Göteborg, förstöra 4000:- i Ullared, umgås med Ia och inte fått med mig allt jag köpte hem. Inte alls allt. Långt ifrån allt faktiskt. Pappa ska hämta det om nån vecka :P

Nu sitter jag här i min soffa igen, nyduschad och trött i kroppen. En fördel med att handla för nästan alla mina pengar är faktiskt att jag i stort sett är klar med julklapparna. Det är en fördel för då kan jag använda nästa lön till att köpa nya vinterdäck. För det är också en fördel att ha.

Lev och må till nästa gång

Inga kommentarer: