måndag 30 november 2009

Självbekräftelse pågår

Klappar mig själv på axeln. Tittar på buketten av blommor som jag just köpt mig själv. Och njuter av en kopp te med MJÖLK. I dag är den dag som jag pausar i mitt lilla viktprojekt.
De senaste 14 veckorna har jag gått på shake-diet från Xtravaganza. Jag måste bara få skryta över mig själv:
Jag har gått ner 32 kg
Tappat 26 cm i midjan
Fettprocenten har minskat med 8%
Jag är faktiskt sjukt nöjd med mig själv. Därav klappen på axeln och en bukett blommor till mig själv.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Men shit så jävla duktig du är!!
Kram från Linda Lo =)

Anonym sa...

Jag tror att du har imponerat på alla i omgivningen. 14 veckor - helt fantastiskt!
/Ula

Soffan sa...

Du är bara bäst!

Ylva sa...

Du är väl värd både klapp på axel o blommor! Du gör ett superjobb!