tisdag 3 mars 2009

Från sängen till soffan

Nu har mamma varit hit. Blåbärssoppa, fil och skorpor hade hon med sig, precis som beställt! Hon är som bra, min mamma. Hon körde även in min bil i garaget...det hade jag inte prioriterat när jag kom hem från stan, förut idag. Nu medan mina tabletter kickar in passar jag på att äta och sitta lite vid datorn. Jag kommer förmodligen, väldigt snart, återvända till sängen. Ska ta en skorpa till först!

Det är helt ok att tycka synd om mig, hör ni det? ;)

2 kommentarer:

Anna Ekman sa...

Jag tycker synd om dig vännen. Hojta bara till så kommer jag förbi med ät/drickbart så fort jag bara kan. Krya på dig!

Maria Li sa...

Jag tycker mycket synd om dig! Speciellt om du smittat mig, då är det riktigt synd om dig ;o)
Vi får försöka fika igen någon gång eller dra en lunch! Krya på dig vännen!!!