tisdag 10 mars 2009

Vem är jag?

Jag har ju funderat på vem jag är. Vem är jag? Jag är 32 år och har inte alls listat ut det här än. När listar man ut det? Vad tar man till för hjälpmedel för att lista ut vem man är? Vi lever ju i ett allt mer teknikinfluerat samhälle där det aldrig är långt från en dator eller liknande informationskälla. Så idag tänkte jag att det kanske skulle vara svaret på min fråga - vem är jag? Enligt reklamen så finns det ett nummer dit man kan sms:a och få svar på alla frågor. Jag testade. Jag sms:ade frågan "Vem är jag" till 118100:

118100 tror att Bea är en glad och mysig tjej som tycker om jobbiga skoldagar, långa bilresor och autistiska savanter.

Bra, då vet jag!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag måste ta å sms:a 118100 jag med. Undra vad jag skulle få för svar....

Anonym sa...

Den leken få vi leka på nästa vinkväll!!