måndag 30 mars 2009

Smask:igt

Musik är kul. Det är roligt att lyssna på musik. Tyvärr kan jag inte alls utöva musik. Det har alltid varit lite av en önskedröm...att kunna sjunga eller spela ett instrument. Så där så att man kan vara spontan på fester, kanske vinna i SingStar fler gånger än vad jag gör nu. Jag har försökt både sjunga i kör och spela på kommunala musikskolan. Men jag är inte utrustad med den genen. Men jag kan lyssna på musik och jag kan uppskatta bra musik och en bra show.

I lördags var jag på SMASK. Det var verkligen finkultur! Dans och musik med inslag av härliga studentspex. Jag uppskattar verkligen att vi har en musikhögskola i min lilla stad.

1 kommentar:

dogge sa...

synd att du inte har mina svarta gener ;) dom gav mej VG och jag var inte äns seriös på adrians lektioner ägd som vanligt bea :P